دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری 

دانلود اهنگ روانی حمید عسکری , آهنگ عسکری روانی

hamid askari دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید روانی با صدای حمید عسکری

متن آهنگ روانی از حمید عسکری

.

دانلود آهنگ روانی عسکری

آهنگ روانی حمید عسکری

دانلود آهنگ روانی حمید عسکری

آهنگ جدید روانی عسکری

روانی عسکری



آقای مصباح فلسفه خوانده و می داند منطقا ممکن نیست که امام بودجه موسسه ای را که قرار است 6 سال بعد از فوت ایشان تاسیس شود تقبل کنند. ضمن این که اگر در زمان امام به صورت غیر رسمی فعالیت داشته اند یک سطر خبر و مصاحبه درباره آن را ارایه کنند.
2. سایت رسمی «موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی» درباره پیشینه موسسه چنین آورده است: «این موسسه ازنهادهای رسمی حوزه علمیه قم است که رسمیت آن در تاریخ 20 تیر 1374 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت فرهنگ و آموزش عالی ابلاغ شده و هم اکنون در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف علوم اسلامی و انسانی پذیرای دانش پژوهان است.» اشاره ای هم نشده که قبلا به شکل دیگری بوده و تنها از واژه «رسمیت» استفاده شده است.

از این توضیح این مدعا بر می آید که موسسه از سال 74 فعالیت رسمی خود را شروع کرده و لابد قبل از آن هم بوده اما غیر رسمی. اما نمی گویند از چه سالی؟ و اگر بودجه آن را امام و رهبری تقبل می کردند چرا آقای مصباح در دولت اول آقای هاشمی برای یک سفر ساده به خارج از کشور نامه می نوشته و درخواست ارز می کرده و در بازگشت گزارش می داده چقدر باقی مانده و با بقیه آن چه کند؟ در حالی که اگر بودجه داشتند – رسمی یا غیر رسمی- دیگر نیاز به چنین کاری نبود.

3. یکی از مهم ترین انتقادات مخالفان آقای مصباح این است که در حیات امام هیچ حکم و مسوولیت و ماموریتی به ایشان محول نشده بود و حتی گفته می شود تنها یک تصویر در حضور امام دارند که گویا همراه با جمعی دیگر (در 28 شهریور سال 1361 به همراه حجت الاسلام محسن قرائتی و  مسوولان امور تربیتی آموزش و پرورش) است و امام هم هیچ اشاره ای به موضوع مورد ادعای او ندارند و مدعای مورد نظر در صحیفه نیز یافت نمی شودکه اگر بود لابد در سایت موسسه انعکاس می یافت.

4. در دولت دوم هاشمی و پس از آن که هاشمی گلپایگانی به جای دکتر معین بر مسند وزارت فرهنگ و آموزش عالی وقت (علوم) نشست این موسسه تاسیس و به قول خودشان رسمی شد و طبعا از بودجه دولت برخوردار. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی